poniedziałek, 10 marca 2008

będę miał drugą mamę :)


jeszcze nie bardzo wiem co to znaczy, ale rodzice powiedzieli, że teraz jedna ciocia będzie nie tylko moja ciocią, ale drugą mamą-chrzestną
fajnie, to będą już cztery cycuszki :) !!! tak ???
tylko nie bardzo wiem po co w takim razie mam mieć też zapasowego tatę....ale rodzice się wybierają niedługo do niego, żeby o to go poprosić, to się może okaże o co w tym chodzi... może czasem to on będzie mnie kąpał?? albo wkurzał mamę zamiast mojego głównego tatusia ??

z tego wszystkiego zapomniałem się pochwalić, że już dawno umiem się uśmiechać!!! właściwie to już tak od trzeciego-czwartego tygodnia życia-mama mówi, że wcześnie zacząłem-no a na co tu czekać :) śmieją się do mnie wszyscy, to ja też :) i to jak-pełną buzią i od ucha do ucha-a co :)

tata mówi, że włosy mi trochę urosły...ale mamusia dalej mówi do mnie "łysolku kochany" więc chyba to nie do końca prawda ;)

wciąż walczymy z plamkami różnymi na buzi
teraz mamusia próbuje nie pić mleka i zmieniła moja poduszkę do karmienia-tamta była z wełny, więc podobno mogła mi te plamki powodować
no i buzie teraz myjemy tylko przegotowana woda z takim specjalnym płynem
i krem na spacerek mi mamusia zmieniła

zobaczymy co pomoże

wreszcie wiosna idzie !!! jest coraz cieplej i nasze spacerki coraz dłuższe i coraz mniej muszę na siebie ubierać... i mamusia też :)
w niedzielę byliśmy na spacerku razem z Frankiem-to właśnie nasza fotka z tatusiami :)

wiadomość z ostatniej chwili: drugi tatuś już też umówiony... nadal niestety nie dowiedziałem się do czego on ma służyć... ale jeszcze się dowiem !!!!

1 komentarz:

Franek pisze...

czesc Szymus! tu Twoja druga mama :) nie wychodz teraz, bo rzeczywiscie wieje. Franek tez siedzi w domku! Usciskaj rodziców!