wtorek, 15 kwietnia 2008

spacerki są fajne !!!

i wcale nie trzeba na nich spać !!! wcześniej, jak tylko wyjeżdżaliśmy wózkiem na powietrze zamykałem oczki i ...pa pa... ale już od paru dni odkryłem, że tam na zewnątrz jest tyle ciekawych rzeczy!!! na gałązkach są liście i kwiatki, czasem spotykamy kogoś znajomego, coś miga, coś się przesuwa... można sobie leżeć i obserwować !!! nogi najlepiej trzyma się wtedy w górze sprawdzając skąd wiatr wieje :) a że jestem mistrzem w ściąganiu skarpetek-najczęściej prawej skarpetki konkretnie-to i mamusia się nie nudzi :)
no właśnie, bo zrobiło się tak ciepło, że pozbyliśmy sie z wózka śpiworka, przestała mnie mama nawet ubierać w śpiworek polarkowy i jeżdżę sobie jak duży facet-spodenki, koszulka, bluza :) koszulki i bluzy są baaaardzo smaczne !!! kocyk, którym czasem się przykrywam również :)
czasem jeszcze nie trafiam nim do buzi, tylko zakrywam się cały, z głową-mama wtedy ściąga go ze mnie i mówi jakieś dziwne "a kuku"-ona chyba myśli, że dalej jestem niemowlakiem :) ech, te mamy...

Brak komentarzy: