poniedziałek, 25 stycznia 2010

mam nóżki !!!

dowiedziałam się o tym jakiś tydzień temu i od tego czasu prowadzę wnikliwe obserwacje...
najpierw z dystansu przyglądałam się jak poruszają się przed moim noskiem w czasie zmiany pieluszki, a teraz już odważnie i z zaangażowaniem łapię je rączkami i oglądam z bliska
czasem przeszkadzają mi w tym skarpetki, więc skutecznie sobie je ściągam :)
mój brat też czasem mnie za nie łapie a ja zaśmiewam się wtedy na całe gardziołko :)

mój brat to już prawie dorosły facet-mówię o średnim, bo najstarszy-to wiadomo... :)-umie powiedzieć takie trudne słowa jak "baba jaga" czy "aluja" (mama wymawia to "alleluja") :)
sam je zupkę i kaszkę

nie wiem tylko czemu jak chce coś zrobić sam mówi "ty"
albo kiedy go spytają kto zjadł kaszkę też mówi "ty"
mama mu tłumaczy, że powinien wtedy mówić "ja" albo "Szymek" ale na razie jest "ty" i wszyscy rozumieją o co chodzi :)

Brak komentarzy: