sobota, 4 października 2008

ba-se-nik !!!

ale było duuuuże chlapu chlapu chlap :) :) :)
rodzice zabrali mnie na basen :)
było dużo dzieci i duuuużo duuuużo cieplutkiej wody
mama mówi, że będziemy tam chodzić co tydzień !!! bardzo mi się to podoba, bo wodę uwielbiam :)
pływałem na różne sposoby :) nawet przez chwilę leżałem sobie na pleckach a mama przytrzymywała mnie tylko za nogi :) miała trochę pietra, widziałem :)
inne dzieci leżały spokojniutko, zdziwione, a ja oczywiście kręciłem się żeby zobaczyć co jest z boku i pod wodą :D
i nic a nic się nie bałem, nawet jak mama polewała mi głowę i buzię wodą :)
potem padłem i spałem półtorej godziny... no cóż treningi są wyczerpujące... :)

1 komentarz:

Franek pisze...

stary, tylko uwazaj... od tego sie zazyna a potem cię będą podtapiać jak mnie.... ze niby nurkujesz... :)
ale mozna sie przyzwyczaić...a nawet... polubić :)