piątek, 16 maja 2008

sobie marudzę

i marudzę od paru dni... niewiele, ale i tak wiecej niż zazwyczaj
a ci rodzice nic sie nie domyślają !!!!
musiałem dziś dopiero porządnie ugryźć mame w palec, żeby się dokładnie przyjrzała !!! a u mnie z dziąsełka powoli zaczyna prześwitywać pierwszy najprawdziwszy ZĄBEK !!!!!!!

mama mówi, że to dolna prawa jedynka-być może, jak tam wiem tylko, że to swędzi i boli :(
dobrze, że byli chciaż na tyle domyślni, żeby tak troszkę "na zapas" smarować mi dziąsełka dentinoxem...

próbuję też siadać-narazie wychodzi mi tylko podnoszenie głowy i stękanie.... ale kierunek słuszny :D

w nowym mieszkanku prawie jak na wsi-cały dzień mogę być na dworze-i jestem kiedy tylko jest ciepło !!! już widzę co tu się będzie działo jak tylko zacznę chodzić !!!!!!!!!!

Brak komentarzy: