środa, 9 stycznia 2008

Magda kazali...


...pisywać tu teraz częściej-to się stosuję !!!
wcześniej nie chwaliliśmy się pierwszym (i pewnie ostatnim) wreszcie udanym zdjęciem Maleństwa z USG z 19 grudnia-to nadrabiamy teraz !!!
oto myślące czółko Potomka :)
a co do porodu-zrobię sobie opis na gg i nagram na sekretarkę w telefonie: NIE, JESZCZE NIE URODZIŁAM !!!!!!!
uparciuch siedzi i wyjść nie chce
okien jeszcze mi sie nie chce myć, ale kuchnia i łazienka wyszorowane, dziś przestałam korzystać z windy.... i nadal nic !!!
czekamy
jutro wizyta kontrolna u wujcia dżinna, który się odgraża, że mnie już ze szpitala nie wypuści
nic z tego, nie damy się !!!!
a dowcipnisia, który sie dopominał o zdjęcia ale bez sukienki odsyłam na National Geographic, jeśli chce sobie słonie w naturze pooglądać :P tak tak, do Ciebie piję :P
no. to tyle na dziś.
idziemy spać !!!!

Brak komentarzy: