piątek, 23 stycznia 2009

mam już roczek !!!

w górach, w sobotę, o 18... stuknął mi cały okrągły ROK !!!
mama ciągle nie może w to uwierzyć, ciągle się dziwi jak to szybko...
no ale rosnąć trzeba, prawda? nie ma wyjścia!
moje urodzinki były jak już powiedziałem wyjazdowe, był śnieg, były spacery, był pensjonat, był tort z jedna świeczką...
ale mama mówi, że moja prawdziwa impreza dopiero będzie :)
w niedzielę przyjdzie do mnie kilku kumpli i koleżanek, a za tydzień-przyjeżdża cała rodzinka :)
dostałem już kilka prezentów :)
fajnie mieć urodziny
rodzice na przykład kupili mi cymbałki :) fajna zabawka :) nie wiem czemu czasem ją gdzieś chowają...
zabawki w ogóle coś mi się zmieniają...mama schowała wszystkie moje grzechotki, gryzaki, zaczęła pakować i chować takie sprzęty jak karuzelka nad łóżko, leżaczek-bujaczek...
za to mam trochę klocków, puzli, różnych zabawek grających... wydoroślałem??
próbujemy też z mamą rysować... ale na tym polu jakoś sukcesy mam niewielkie... zasadniczo interesuje mnie gryzienie kredek i darcie kartek...
rodzice kupili sobie ostatnio jakieś czasopismo z takimi testami na "inteligencję"
zrobiłem wszystkie
bardzo szybko
tylko jakoś nie możemy odczytać wyników....

2 komentarze:

Zuzka pisze...

po prostu Szymku Twoje wyniki wyszły ponad skalę - geniusze tak mają

:-)

Zuzka pisze...

:-)