środa, 25 marca 2009

rewolucja w zabawkach i 77mm rodzeństwa















tak się prezentuje młode
strzałka pokazuje paluszki ręki, obok śliczny profil :-)
śliczny wg mamusi oczywiście...

a u mnie zmiany w zabawkach
mama schowała mi ich strasznie dużo, bo uznała, że wywalanie ich z pudła nie jest edukacyjną zabawą...
teraz mam ich dużo mniej, czym się wcale specjalnie nie przejąłem, bo prawie codziennie mamusia jakąś wymienia-i w ten sposób ciągle mam coś nowego...
zima nie chce coś od nas odejść i wczoraj sypało, wiało, padało i wszystko co tylko możliwe... dzis na balkonie mieliśmy na poręczy sople !!!!
a ja już tak czekam, żeby na spacerki CHODZIĆ a nie jeździć
do tej pory tylko kilka razy przy ładniejszej pogodzie rodzice pozwolili mi na bieganie po dworze-bardzo mi się to podoba, tylko nie za bardzo chcę trzymać ich za rękę-wolę SAM
mama mówi, że kupimy niedługo buty na wiosnę, bo teraz mam jeszcze zimowe - i w drogę !!!!
nic mnie nie powstrzyma !!!!

1 komentarz:

Zuzka pisze...

Tylko Szymuś nie wpadnij na taki sam pomysł jak Mamusia i nie chowaj mamusiowych zabawek np tych z kuchni ;-)